کراتین مو

کراتینه مو

کراتین

آموزش کراتین

صافی مو

آموزش صافی مو

کراتینه

کراتینه مو

آموزش کراتینه مو

صافی و احیا

صافی و احیای مو

آموزش صافی و احیای مو

کلیاتی درباره کراتین مو

کراتین مو کراتینه مو کراتین کراتینه صافی و احیای مو

درمان موها با کراتین مو یا عبارت کراتینه موی برزیلی را بارها شنیده اید. البته آدم های کمی هستند که معنی عبارت کراتین مو را کاملا دقیق می دانند. وقتی که موهای وز و فر بهم ریخته داشته باشید، حتما به دنبال کراتینه کردن مو برای رهایی از اینهمه بی نظمی و شلوغی می باشید، در ادامه با مقاله ای در مورد تمام چیزهایی که برای کراتینه کردن مو باید بدانید با شما هستیم، با ما همراه باشید!

هدف این درمان، بازیابی و بازسازی نواحی آسیب دیده ی مو با ماده ای که مو از آن ساخته شده است: کراتین ( Keratin ). کراتین پروتئینی قوی است که ماده ی اصلی برای محافظت و استحکام مو می باشد و با افزایش سن و استفاده از مواد شیمیایی درصد آن در مو کاهش پیدا می کند. کراتینه کردن مو به سادگی این پروتئین را به آن باز می گرداند. اضافه کردن یک لایه پروتئین به موها، به آن ها استحکام و آرامش می بخشد و از طرفی کار با موها را نیز راحت تر می کند. برای آشنایی بیشتر با کراتین میتوانید مطلب کراتین مو را مطالعه کنید.

همه چیز درباره کراتین مو

مراقبت های بعد از کراتین مو

کراتین مو روشی بسیار ساده برای مشتری می باشد و البته بسیار پیچیده و دشوار برای شخص انجام دهنده کراتین مو ، از این رو در مقابل این سادگی باید از کراتین موی خود به خوبی مراقبت کرد. حال شاید این سوال در ذهن شما عزیزان شکل بگیرد که مراقبت های بعد از کراتین مو چیست؟ یا چه کارهایی را بعد از کراتین مو می توانیم انجام دهیم و چه کارهایی را نباید انجام دهیم. در واقع رعایت این موارد می تواند ماندگاری کراتین موی شما را حتی تا 9 ماه طولانی کند و برعکس رعایت نکردن این موارد نیز می تواند از طول این مدت بکاهد. در این جا شما را با برخی از این مراقبت ها آشنا می کنیم.

استخر رفتن و یا در آب دریا شنا کردن بدون کلاه شنا ممنوع! به دلیل کلر فراوان موجود در آب استخر و همچنین نمک بالای موجود در آب دریا بایستی دور این دو کار را بدون کلاه شنا خط کشید. البته با داشتن کلاه هیچگونه محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت. مورد دوم استفاده از شامپوهای سولفات فیری برای استحمام می باشد. سولفات درون شامپوها عمر کراتین مو را برای شما کم می کند. از این رو اگر شامپوی سولفات فیری تهیه کنید می توانید هر چقدر که دلتان می خواهد به حمام بروید و هیچ مشکلی هم برای کراتین موی شما بوجود نخواهد آمد. البته گفتنی است که حتی با نبود شامپوی سولفات فیری هم کراتین شما به طور کل از بین نمی رود ، اما مدت ماندگاری آن به تدریج کوتاه تر می شود.

کلیاتی درباره کراتین مو

کراتینه کردن مو چیست؟

کراتینه کردن مو فرایندی زمان بر بوده و مراحل متفاوتی دارد. سعی کنید بعد از کراتینه کردن برنامه ای نداشته باشید چون مطمئنا به آن ها نخواهید رسید و از طرفی با خود کتاب، مجله و یا موبایلتان را نبرید چون بیشتر مواقع باید چشمانتان بسته باشند تا کراتین به داخل آن ها نرود. (کراتین ماده ی بسیار قوی است). و اگر موهایتان خیلی ضخیم و فر است ممکن است به دولایه کراتین کردن نیاز داشته باشد.

ابتدا موها شسته می شوند و سرم کراتین به هر شاخه از دسته های باریک مو زده می شود. سپس گرما به پروسه اضافه می شود تا باعث فعال کردن مرحله ی درمانی شده و موها را صاف کند. موقعی که موها صاف، نرم و لغزان شدند، دوباره شسته می شود، خشک می شوند و صاف می شوند.

ماندگاری کراتین مو چقدر است؟

کراتینه مو دائمی نیست و ماندگاری آن بستگی به جنس و بافت موها و مراقبت های شما از آن ها دارد. اما معمولا از 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد.

آخرین مطالب کراتین مو

مطلب ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید